Město Česká Skalice
Česká Skalice
rozšířené vyhledávání
cz

Překlad (translations)

Testování na nákazu covidem 19 se v České Skalici bude nově konat dvakrát týdně každé pondělí od 6.30 do 14 hodin a ve čtvrtek od  13 do 18 hodin v bytovém domě Olga na třídě T. G. Masaryka

Porucha vozidla nebo zadržení vozidla v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Porucha vozidla nebo zadržení vozidla v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Problémy občanů České republiky při poruchách vozidla nebo zadržení vozidla pro technickou nezpůsobilost v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná řidič vozidla či spolucestující nebo zmocněná osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě poruchy vozidla je nejčastějším řešením zajištění opravy v příslušném zařízení v zahraničí nebo odtahu do České republiky (k provedení opravy).

V případě zadržení vozidla pro technickou nezpůsobilost žádá místní policie rovněž zajištění opravy nebo odtahu do České republiky.

Je možné kontaktovat i zastupitelský úřad České republiky v zahraničí, jestliže není český občan schopen řešit situaci samostatně.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Dle konkrétní situace kontaktujte:

  • opravnu vozidel,

  • odtahovou službu,

  • místního poskytovatele pomoci motoristům,

  • případně orgány policie,

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici:

  • platný cestovní doklad či jiný doklad prokazující totožnost,

  • řidičský průkaz,

  • osvědčení o technické způsobilosti vozidla,

  • doklad o uzavření pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla (zelená karta).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Nutnost vyplnění příslušných formulářů závisí na konkrétních podmínkách vzniklé situace.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Zastupitelský úřad České republiky za svou součinnost nevybírá žádný poplatek.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Záleží na tom, jaké lhůty jsou v konkrétní věci stanoveny právním řádem cizího státu, resp. rozhodnutím úřadu, který je příslušný k řešení konkrétní situace.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další případní účastníci závisí na konkrétních okolnostech vzniklé situace; mohou to být např. pracovníci opravny, odtahová služba, policie, tlumočník a další.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Případné další činnosti závisí na povaze konkrétní situace a ustanovení právních předpisů cizího státu.

V zásadě je však žádáno podání relevantních informací týkajících se stavu vozidla apod.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Úřední hodiny

Pondělí
8:00-12.00 / 13.00-17.00

Úterý
8:00-12.00

Středa

8:00-12.00 / 13.00-17.00

Čtvrtek
8:00-12.00

Pátek
8:00-12.00

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26
5
27
5
28
5
29
5
30
6
1
9
2
8
3
9
4
9
5
9
6
9
7
10
8
13
9
10
10
8
11
8
12
8
13
8
14
8
15
8
16
9
17
9
18
8
19
8
20
8
21
9
22
8
23
8
24
8
25
8
26
8
27
8
28
8
29
9
30
6
31
6
1
5
2
5
3
5
4
5
5
4
6
3

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Rozklikávací rozpočet

Rozpočet

Czechpoint

Czechpoint

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Partnerská města
Dotace