Město Česká Skalice
Česká Skalice
rozšířené vyhledávání
cz

Překlad (translations)

Činnost odboru

 

Odbor investic a správy majetku

a) oblast veřejných zakázek a dotací

  • administrace výběrových řízení na dodávky, služby a stavební práce realizované odborem investic a správy majetku v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek a v souladu s aktuálním vnitřním předpisem
  • správa profilu zadavatele a elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek
  • monitoring dotačních příležitostí v návaznosti na akční plány, strategický plán města Česká Skalice a schválený rozpočet pro aktuální rok
  • administrace projektů podpořených dotací v souladu s platnými metodickými pokyny a legislativou k danému dotačnímu titulu
  • správa a pravidelný monitoring elektronického prostředí MS 2014+, případně dalších elektronických nástrojů jiných poskytovatelů dotací, komunikace s poskytovateli dotace
  • příprava, realizace a udržitelnost projektů přeshraniční a mezinárodní spolupráce
  • tvorba rozpočtu města Česká Skalice z hlediska možného financování kapitálových výdajů z dotačních zdrojů
  • poskytnutí součinnosti kontrolním orgánům při kontrole poskytovatele dotace

b) oblast pozemků

V přenesené působnosti v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon):

  • souhlas s dělením pozemků dle § 82 příslušného zákona (v rámci odboru výstavby a životního prostředí) v souladu se Zákonem o ochraně krajiny a přírody č. 114/1992 Sb.
  • evidence přehledu veřejně přístupných účelových komunikací, stezek a pěšin ve svém správním obvodu
  • zpracování a podání „Daňového přiznání k dani z nemovitých věcí“ nabytých nebo prodaných v předchozím roce
Při výkonu samosprávných činností
  • předkládání žádostí o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les na pozemcích v majetku města Česká Skalice
  • vyjádření za město Česká Skalice k průběhu jiných žádostí o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les na území města Česká Skalice
  • zajišťování dendrologických posudků k žádostem o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les
  • zastupování obce v územním, stavebním a kolaudačním řízení z hlediska ochrany ovzduší
  • vydání stanoviska k záměrům týkajícím se ochrany ovzduší realizovaných na území města Česká Skalice
  • příprava podkladů pro jednání vedení města, rady města a zastupitelstva města v souvislosti s hospodařením s pozemky ve vlastnictví města v souladu se schváleným strategickým plánem, územním plánem města a zákonem č. 128/2000 Sb. O obcích
  • zveřejňování dokumentů dle zákona č. 128/2000 Sb. O obcích
  • spolupráce na úseku hospodaření s pozemky a ochrany ZPF s příslušnými orgány, zejména životního prostředí, Pozemkového úřadu, Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, Katastrálního úřadu a zabezpečení agendy týkající se ekologie a všech zákonných předpisů s tím souvisejících
  • zajišťování podkladů pro činnost komise výstavby, životního prostředí a dopravy a pro jednání finančního výboru ve věcech majetkových
  • zpracování smluv, které se týkají koupě, prodeje, směny, věcných břemen, pachtu, výprosy, bezúplatného převodu, nájmu a výpůjčky pozemků včetně vkladu do KN
  • zajištění vytyčení pozemků v majetku města Česká Skalice a geometrické zaměření pozemků a budov odbornou firmou
  • správa agendy nájemních smluv, týkajících se vstupu jiných fyzických a právnických osob do pozemků města za účelem vybudování nebo opravy sítí apod.
  • poradenská a konzultační činnost na úseku životního prostředí včetně vydávání stanovisek a rozhodnutí v působnosti samosprávy
  • evidence a vyřízení požadavků na změnu územního plánu města Česká Skalice
  • agenda smluv o hospodaření v lesích v majetku města Česká Skalice
  • inventarizace pozemků v majetku města Česká Skalice
  • výběrová řízení na prodej nemovitostí
c) oddělení správy majetku
  • správa majetku města Česká Skalice – bytové domy, nebytové prostory, dětská hřiště
  • opravy a služby s tím spojené všech budov v majetku města vyjma hasičských zbrojnic
  • dohled nad nemovitostmi svěřenými do péče příspěvkových organizací založených městem
  • domovnické a běžné údržbářské práce včetně méně náročných oprav a údržby svěřeného majetku
  • obsluha plynového topení, vedení deníku obsluhy plynových kotelen,
  • pravidelné revize kotlů a plynových rozvodů (v pronajatých nemovitostech či ve správě příspěvkových organizací odpovídají za kotelny nájemci – provozovatelé)
  • kontrola značení únikových cest, označení uzávěru vody a plynu
  • provádění kontrol hasicích přístrojů, tlakových nádob, výtahů, plynových kotelen, provádění pravidelných revizí dětských hřišť
  • běžné vodoinstalatérské a topenářské práce na majetku města Česká Skalice
  • údržbářské práce na majetku města Česká Skalice
  • zednické, malířské a natěračské práce na majetku města Česká Skalice
  • péče o kašny v majetku města Česká Skalice
  • úklid budovy radnice

d) oblast investic

  • činnosti při zabezpečování investičních akcí města
  • spolupráce při vyhodnocování stavu nemovitostí, které jsou v majetku města, při rozhodování o provádění údržby, opravy, případně modernizaci staveb
  • krátkodobý a dlouhodobý plán investic
  • podklady pro investiční akce a investiční záměry města
  • zjišťování existence inženýrských sítí pro připravované stavby
  • definice podmínek pro výběrová řízení na dodavatele projektových a stavebních prací, podklady pro výběrová řízení včetně připomínkování návrhů smluv případných smluv zhotovitelů projektových a stavebních prací v souladu s platnou směrnicí a zákonem o zadávání veřejných zakázek v platném znění
  • předložení návrhů na vydání územního rozhodnutí, žádost o stavební povolení, návrh na kolaudační rozhodnutí jakož i všech ohlášení, která jsou povinností stavebníka; příslušnému stavebnímu úřadu
  • kontrola a udržování platnosti vydaných rozhodnutí a povolení
  • účast na kontrolních dnech
  • kontrola kvality a postupu prováděných stavebních prací, rozsah a výši fakturace
  • zajištění fotodokumentace postupu stavebních prací, řešení problémových míst
  • schvalování soupisů provedených prací dle skutečnosti
  • reporting vedení města o průběhu výstavby jednotlivých akcí
  • přebírka dokončených děl a prací od zhotovitelů
  • reklamace vad v záruční době
  • koordinace investičních akcí a velkých oprav
  • komunikace s ostatními možnými investory /např. síťaři/ za účelem maximální spolupráce při přípravě a realizaci investičních akcí
  • spolupráce s představiteli městem založených či zřízených organizací ve věci plánovaní a realizace investic
  • návrhy do rozpočtu města pro následující období včetně finančních vyjádření
  • kontrola rozpočtů z hlediska úplnosti, správnosti a reálnosti, a to i v rámci výběrových řízení
  • návrh řešení při plnění úkolů stanovených Strategickým plánem rozvoje a Akčním plánem pro město Česká Skalice
  • návrh stanoviska k žádostem o vydání stanoviska při nakládání s majetkem města třetí osobou, fotodokumentace a zápis z předání místa před prováděním prací třetími osobami na pozemku města, zajistit fotodokumentaci a zápis z převzetí místa po provedeních prací třetími osobami na pozemku města, v souvislosti s těmito pracemi vést přehled o záručních dobách
  • stanoviska k projektovým dokumentacím jiných žadatelů
  • pravidla dotačních programů při realizaci investičních akcí spolufinancovaných z jiných zdrojů než rozpočtu města
  • monitoring plnění plánovaných akcí z finančního hlediska

e) oblast bytového hospodářství

  • zpracování harmonogramu oprav a revizí pro bytové a nebytové objekty
  • evidence volných a obsazených bytových a nebytových prostor
  • správa databáze bytových a nebytových prostor
  • nájemní smlouvy pro bytové a nebytové prostory
  • podklady pro jednání a spolupráce s rozmisťovací komisí města
  • evidence nájemních smluv pro bytové a nebytové objekty, včetně zajištění podkladu pro finanční účtárnu
  • odpovědnost za včasné úhrady nájemného a spolupráce při vymáhání pohledávek
  • spolupráce s odděleními v rámci odboru investic a majetku města, odborem technických služeb města Česká Skalice
  • podklady pro rozhodování městských orgánů v oblasti hospodaření a nakládání s nemovitostmi v majetku města; stanoviska odborných útvarů
  • odpovědnost za správný rozsah pronajímaných objektů a cen nájmů, v souladu s rozhodnutími městských orgánů a ujednáním nájemních smluv

f) oblast BOZP a PO

  • spolupráce s externím subjektem v rámci zajištění BOZP a PO

Úřad

Úřední hodiny

Pondělí
8:00-12.00 / 13.00-17.00

Úterý
8:00-12.00

Středa

8:00-12.00 / 13.00-17.00

Čtvrtek
8:00-12.00

Pátek 
8:00-12:00

v pátek 29. 10. a 31. 12. 2021 
bude úřad uzavřen

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
27
13
28
14
29
12
30
12
1
5
2
10
3
9
4
7
5
7
6
8
7
8
8
9
9
11
10
9
11
7
12
8
13
8
14
9
15
7
16
8
17
7
18
8
19
9
20
10
21
8
22
10
23
11
24
9
25
8
26
8
27
9
28
10
29
8
30
9
31
9

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Rozklikávací rozpočet

Rozpočet

Czechpoint

Czechpoint

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Partnerská města
Dotace