Vážíme si města Česká Skalice i všech jeho obyvatel a jsme rádi, že jsme mohli být po celá léta jeho součástí. Návštěvnost našich poboček obecně dlouhodobě klesá, zatímco kontinuálně roste zájem o využívání internetového a mobilního bankovnictví.
Trendy v bankovnictví se mění, a my proto musíme být klientům k dispozici nejen v kamenných pobočkách, ale i v digitálním světě. Nechceme ale mít prázdné pobočky. Provoz některých poboček proto ukončujeme z důvodu jejich dlouhodobě klesající vytíženosti.
Snažíme se přizpůsobovat našim klientům a umisťovat naše pobočky, zejména do těch lokalit, kde je využívají. Pro nás je tedy klíčová jak dostupnost v reálném i digitálním světě, tak i profitabilita.
Z pravidelných analýz využívanosti našich poboček bohužel dlouhodobě vyplývá, že naši pobočku v České Skalici klienti využívají stále méně. Z toho důvodu jsme se rozhodli ukončit její provoz k 25. červnu 2025. Máme nejširší pobočkovou síť v ČR, přesto však nemůžeme být všude. Jsme si vědomi toho, že tato informace nebude pro klienty potěšující. Nicméně v České Skalici bude nadále klientům denně k dispozici náš bankomat, který umožňuje vedle výběru i vkladu hotovosti například zadání jednorázového i trvalého platebního příkazu, zaplacení složenky, změnu PIN kódu nebo zobrazení limitů karty.
Klienty budeme o připravovaných změnách pochopitelně s předstihem informovat. Čísla účtů, ani nastavení jejich produktů se jim nijak nezmění. Máme pro ně řadu alternativních cest k obsluze účtu – bankomaty a internetové nebo mobilní bankovnictví Goerge s nepřetržitým provozem. K dispozici je jim i informační linka Finanční skupiny České spořitelny 277 207 207. Kompletní obsluhu klientských účtů a dalších bankovních produktů zajistí také kterákoli jiná naše pobočka bez ohledu na to, kde mají klienti uloženi dokumentaci ke svým účtům. Nejbližší pobočka je v Náchodě, Karlovo náměstí 179.