S ohledem na epidemiologickou situaci bude budova městského úřadu s účinností od 1. března 2021 pro veřejnost uzavřena mimo stanovené úřední hodiny a vyjma případů, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště úřadu.
Klienti budou vpuštěni do budovy pouze s respirátorem nebo obdobným prostředkem (bez výdechového ventilu). Zároveň každý musí podstoupit dezinfekci a bude dodržovat rozestupy minimálně 2 metry.
Úřední hodiny stanovuji v tomto rozsahu:
Pondělí | 8.00 – 12.00 13.00 – 17.00 |
Úterý |
|
Středa | 8.00 – 12.00 13.00 – 17.00 |
Čtvrtek |
|
Pátek |
|
Příjem veškerých dokumentů od klientů bude prováděn pouze prostřednictvím podatelny. Pokud je to možné, upřednostněte elektronickou komunikaci.
Pro telefonní a emailový kontakt jsou k dispozici seznamy zaměstnanců na internetových stránkách města a na vchodech do budovy.
Ilustrační foto Jan Holý